Search found 219 matches

by MrYayo
October 2nd, 2007, 2:28 pm
Forum: The Prison Industrial Complex
Topic: Samoans/Tongans & Asians In General??
Replies: 57
Views: 20249

[quote="hamo_uce"]Also in SAN QUINTON , FOLSOM , SAMOANS hav there own yard in SAN QUINN PRISON like the brothas , ESE's , azns etc etc./quote] I dont know what you mean by this,but this is false.The USOS run the kitchen at San Quentin,i know this as a fact.The USOS Bobo and Meke run it.
by MrYayo
January 5th, 2006, 3:44 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Viets in San Jose
Replies: 28
Views: 9066

Re: f

hey yayo- this ish hapened in the early 90's. YD is a a viet crew. if u were born on the east side you should have heard of it by now! AIM is not around anymore. This was back in the day. by the time u hade a milk bottle between your lips and a pacifier in your hand. leave it too an o.g to speak. m...
by MrYayo
January 4th, 2006, 5:01 am
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Viets in San Jose
Replies: 28
Views: 9066

Re: viets

Some of you guys might remember the azn gang called yd young dragon which claims territory on E/S san jose. Their the most powerful and sjpd labels them as the most brutally violent street gang in sj.....These two have been fighting since the late 80's. retaliation between these two rivalry street ...
by MrYayo
January 4th, 2006, 4:52 am
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Viets in San Jose
Replies: 28
Views: 9066

Re: viets

aaalex wrote:in other words cheif enemie is all indian mob piru bloods which claim turf on a park on the corner of tully & story road and claim some street corners in $outh $ide $an jo.


hahahahaha @ Indian mob piru bloods
Story and Tully dont even cross you dumbass.
by MrYayo
January 3rd, 2006, 11:49 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Milpitas:Police report details brutal gang killings
Replies: 2
Views: 929

The funk season is on with them tongan muthafucas.
by MrYayo
January 2nd, 2006, 2:42 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Surenos in nor cal
Replies: 105
Views: 9228

Re: ffffffffffffff

hey yayo where the fu-- did i say i was a sureno in the first place /????? what post??? wrong person homie- i think u got someone else hmm let me see what gave me that impression... back in the day i was a sureno. born and raised in san jose. lots of chaps hatin on our crew. I put in hard work for ...
by MrYayo
December 29th, 2005, 10:18 am
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Surenos in nor cal
Replies: 105
Views: 9228

Dont listen to this punk ass mark.this fool said he was born and raised sureno but claimed 7 trees crips on the southside. :roll:
by MrYayo
December 29th, 2005, 9:45 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Samoan Bloods And Tonjan Crips
Replies: 40
Views: 4686

Re: f

listen bro.. i rep that $$$J. the somans got turfs- sometimes. i know that SOS- son of soman gang- which usta roll with westside mob- claims territory on the eastside though. Back in the day- i usta buy weed from this guy- where i usetoo live; he was repin SOS. Theres a hood which they claim called...
by MrYayo
December 25th, 2005, 1:52 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Samoans Bloods and Crips
Replies: 17
Views: 1670

Re: Samoans us Samoans

Catalyst wrote:
juniorx wrote:...and eat samoans!


hahaha now thats them fijian muthafucas.
by MrYayo
December 16th, 2005, 1:49 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: CA:Brothers face murder charges (gang related)
Replies: 1
Views: 792

"aua e te fefe" dont worry young uces,yall will make it through.
by MrYayo
December 1st, 2005, 10:20 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: What up AllHood!
Replies: 7
Views: 754

whats craccin fp
by MrYayo
November 30th, 2005, 2:09 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Sons of Samoa Long Beach 15ST
Replies: 31
Views: 5010

Just a little note...alot of the OG SOS are dead. RIP...Nightmare and Stomper, you will always be in my heart. Not all, the truth is a lot of em just move outta the hood. Ive known one that resides in south auckland now with a family, the same with a TCG doode whos settled down. I also knew 1 SOS O...
by MrYayo
November 27th, 2005, 11:49 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Sons of Samoa Long Beach 15ST
Replies: 31
Views: 5010

Just a little note...alot of the OG SOS are dead. RIP...Nightmare and Stomper, you will always be in my heart. Not all, the truth is a lot of em just move outta the hood. Ive known one that resides in south auckland now with a family, the same with a TCG doode whos settled down. I also knew 1 SOS O...
by MrYayo
November 22nd, 2005, 3:25 pm
Forum: Graffiti & Tattoos
Topic: What does DOM mean?
Replies: 3
Views: 809

Young Nile wrote:They aint taggers....


lol @ nile
by MrYayo
November 21st, 2005, 3:05 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: CHI: Boy, 12, Charged With Fatal Shooting At Dice Game
Replies: 5
Views: 1276

Oaktown_G wrote: :lol: :lol: :lol: Its a dice game what do you expect.


lol dice games be getting violent sometimes.i cant count how many times people fought over alleged cheating or just because someone lost.
by MrYayo
November 21st, 2005, 2:41 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Pictures Of Gang Members II
Replies: 321
Views: 39543

Alot of lil dumb niggas be on myspace puttin the hood on blast.even the lil niggas from my hood be flauntin' the hood with all the gang pictures and shit.
by MrYayo
November 4th, 2005, 12:07 am
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: Can a gang claim to be a "crip"
Replies: 24
Views: 7902

Re: Can a gang claim to be a "crip"

jeff wrote:That was my old name. I don't feel like explaining myself if you don't like my comments stop :cry:


Nobody cryin trick boy.He just sayin his opinion.
by MrYayo
October 27th, 2005, 5:03 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: info on Samoans and Tongans
Replies: 71
Views: 16153

alliance my ass,if yall tongans didnt i take over our land in the first place shit wouldnt go down like this.
by MrYayo
October 5th, 2005, 4:52 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Pictures Of Gang Members II
Replies: 321
Views: 39543

[quote="jeff"]About the first pic I thought they were samoan, but maybe not. It was my assumption. I don't know where they are from exactly. Nah they is Samoan, one of em looks similiar to my cousin nah them fools look asian.aint none of of em look hamo except the dude in the wifebeater n...
by MrYayo
September 6th, 2005, 12:02 am
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Pictures Of Gang Members II
Replies: 321
Views: 39543

About the first pic I thought they were samoan, but maybe not. It was my assumption. I don't know where they are from exactly. Nah they is Samoan, one of em looks similiar to my cousin nah them fools look asian.aint none of of em look hamo except the dude in the wifebeater n thats just borderline.
by MrYayo
August 22nd, 2005, 3:03 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Do Ya'll Think The Mexicans And Latinos Going To Genocide
Replies: 20
Views: 3414

lol do you know what genocide means?
by MrYayo
August 22nd, 2005, 4:39 am
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: info on Samoans and Tongans
Replies: 71
Views: 16153

Dont let the snow fool ya.
by MrYayo
August 14th, 2005, 3:35 am
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: HILL SIDE TRECE
Replies: 16
Views: 2348

hahaha he was uncle bully in Once were warriors.
by MrYayo
August 12th, 2005, 4:11 am
Forum: Music and News
Topic: Bay Area Rappers....
Replies: 29
Views: 2511

40 didnt sell out.He still reppin his shit just on another level.
by MrYayo
August 10th, 2005, 4:03 pm
Forum: Prevention, Intervention, Education and Awareness
Topic: gangs are for stupid losers that have and are nothing
Replies: 38
Views: 4795

Sure ric!

[img]http://morethanmotivation.com/Thumbs%20Up%20Blue.jpg[/img]
by MrYayo
August 10th, 2005, 3:57 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: What The Mexicans Trying To Prove
Replies: 472
Views: 46315

DiaBo wrote:Mexicans love banging on blacks but they won't bang on asians.


lol stfu Them longos in LB stay funking with the Cambodians.
by MrYayo
August 8th, 2005, 1:42 am
Forum: Music and News
Topic: Rappers And What Set's They Are From
Replies: 58
Views: 7936

lol accurate my ass.
by MrYayo
July 31st, 2005, 8:55 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: Most Dangerous States
Replies: 17
Views: 2880

DiaBo wrote:I thought california was going to be on top im surprise washington D.C is not on the list.


Maybe because Washington D.C isnt a state. :roll:
by MrYayo
May 5th, 2005, 3:02 am
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Pictures of gangmembers
Replies: 436
Views: 40682

Re: Pictures of gangmembers

lol gangsta chronicles,Allhood,streetgangs,and the Compton Police gang website. :shock:
by MrYayo
April 26th, 2005, 8:32 pm
Forum: Gang Questions & Info: Asian & White gangs
Topic: Asian Crip Sets
Replies: 52
Views: 11324

Re: Asian Crip $ets

DiaBo wrote:Do sons of samoa claim crip?


lol
by MrYayo
March 31st, 2005, 12:10 am
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Fairfield Bloods
Replies: 11
Views: 938

Re: Fairfield Bloods

Squarefield?
by MrYayo
March 17th, 2005, 10:13 am
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Samoans in LA
Replies: 84
Views: 16866

Re: Samoans in LA

cuzz im samoan.and ALL the tongans i came accross except the females are darker than samoans.

Yeah im gonna be in San Jo for Cinco de mayo going dumb with my norte patnas. :wink: :twisted:

Go to advanced search