Search found 390 matches

by epun
March 29th, 2007, 12:13 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: westcoasters dealing with new jerz?
Replies: 18
Views: 4729

I lived in East Orange back in the mid to late 90's. It was LOL to see Bloods and Crips spring up. I've debated and debated this topic. Its a tired and beat up dead horse. BMGLoco may have said it best with "it's here and it is what it is". Now I know for a fact that it ain't what it's cracked up to...
by epun
March 19th, 2007, 8:51 am
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: DC & Bmore city beef rumors
Replies: 43
Views: 7616

Damn I see the homie epun know his shit speaking on D.C., imma even give him a pass for attending Coward U.
LOL!..............I was in DC from 89-'93, lived there again in '95. DC is one of my favorite places. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
by epun
March 16th, 2007, 12:23 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: WHATS UP WITH BLACKS AND MEXICANS IN LA
Replies: 48
Views: 9899

How is that racial? Now you tell me, Epun.....What the fu-ck is a "BETHAY"? No doubt Martinez, dude is young and inexperienced. Ignorant in the true definition of the word. He ain't droppin' no real sur's. I can see that my damn self. I realize that you probably faded a few brothas in your day, but...
by epun
March 16th, 2007, 10:54 am
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: WHATS UP WITH BLACKS AND MEXICANS IN LA
Replies: 48
Views: 9899

**** Oh.... by the way, I dropped a gang of "Negros" my own d amn self, that I would bet my left nut where much bigger and badder than you **** Martinez, you ain't even got go there brotha. Now I never heard you speakin' on "droppin' negros" on Allhood. You always more on the positve tip between th...
by epun
March 16th, 2007, 10:47 am
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: DC & Bmore city beef rumors
Replies: 43
Views: 7616

when you hitting conneticut avenue from nw into montgomery county you wouldnt even know you in md unless you see the sign....that whole area is flooded with people with paper hell yeah, you right on that. That side of NW got that old money. but when you hit Montgomery county on the Georgia Ave. sid...
by epun
March 16th, 2007, 10:29 am
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: DC & Bmore city beef rumors
Replies: 43
Views: 7616

if it was drug related maybe it was on the envy tip...its still going on like that to this day That's all it was, envy. That's all it ever is in the drug game. Niggas always need to come up faster and better than the next, by any means. As close as the two cities are, the hood cultures are crazy di...
by epun
March 16th, 2007, 10:23 am
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: DC & Bmore city beef rumors
Replies: 43
Views: 7616

A EPUN YOU TRIPPIN SAYIN U'D WALK AROUND ANY PART OF THE HUB OR WATTS LIKE that. HELL NAW! LOL, you right! Don't trip though, you know I know what's up with LA. But you know and I both know you pretty cool if you ain't sett-trippin', whether the hub, dub or LA. But that might just be because I from...
by epun
March 16th, 2007, 10:07 am
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: DC & Bmore city beef rumors
Replies: 43
Views: 7616

see everything aint palm trees & california sunshine@you being coast to coast
attended college in DC and moved up and down the eastern seaboard due to my career. I lived in 6 cities, but Cali is home, so it's always sunshine, palm trees and wretched, scandoulous-ass niggas on mine 8)
by epun
March 15th, 2007, 1:16 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: DC & Bmore city beef rumors
Replies: 43
Views: 7616

as far as that northwest d.c area maybe the homeboy l-boogie can speak on that ,i hit up northwest the other day (38th & reservoir to be exact) around georgetown...i see alotta wealthy whites walking they dogs NW is the biggest district in DC, so the further west you go, it's more white, especially...
by epun
March 15th, 2007, 1:03 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Rollin 30/40 Crip in SD
Replies: 1
Views: 731

^^^^The article is included.
by epun
March 15th, 2007, 1:02 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Rollin 30/40 Crip in SD
Replies: 1
Views: 731

Rollin 30/40 Crip in SD

http://www.signonsandiego.com/news/metro/audiovideo/gangs/index.html good little interview with Cyco Kev from NHC 40 in Dago. Also featured is Goldy Blue from the 30's Coast. Goldy Blue and a few others started the "coast guard" which was the young locs from coast. They are the most active and viole...
by epun
March 15th, 2007, 9:49 am
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: DC & Bmore city beef rumors
Replies: 43
Views: 7616

one other thing......poor people livin' in DC live in the poor areas of southeast northeast and parts of northwest by Howard U. It's easy to move to Maryland if you live in Southeast or Northwest and the rent don't change at all. Poor Baltimore residents don't move to Anne Arundel county, lol. It's ...
by epun
March 15th, 2007, 9:43 am
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: DC & Bmore city beef rumors
Replies: 43
Views: 7616

I was in DC back in the early 90's. I remember hearing about that DC/Bmore shit. I have family in Anne Arundel county (Annapolis). That shit was all drug related and revolved around Rayful Edmond crews settin' up shops in Naptown, Bowie. Baltimore and DC crews was bustin' on each other tryin' to set...
by epun
January 19th, 2007, 10:00 am
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: west coast crip : san diego tossed an injunction
Replies: 8
Views: 1593

WCC active as hell now. blue babies was a click of the 20's. Most of them dudes locked or dead. it originated from y-b-og's**young buck original gangstas**....blue babies was started when all them 20, 30 and 40's crips went to jail after operation blue rag. You had some lil dudes from each sett that...
by epun
January 19th, 2007, 9:55 am
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Skyline Piru AKA ESP-East Side Piru From Southeast San Diego
Replies: 58
Views: 7789

SYNDO MOB...SPORTING THEM CELTICS JACKETS, ALL L/PS NOW.
syndo is dead click of lincoln. that was they hustlin' click back in the 80's/90's. you hardly ever peep lincoln cats in green due to injunctions. them celtic jackets been played since like '88, lol.
by epun
January 18th, 2007, 10:39 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: 8 TRAY GANGSTA'S CLICKS?
Replies: 300
Views: 34267

if you saying 85% of the shit he says is fake then wus the percentage of the dudes from cali not saying right stuff...you do the math Qdawg, it's cool you bring the real and all, and Blakk might/might not be a crip. But you outta town homie, and I can't imagine how you would TRULY know what Cali du...
by epun
January 18th, 2007, 10:21 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: 8 TRAY GANGSTA'S CLICKS?
Replies: 300
Views: 34267

Epun dont want to work though, ol SD ass nigga want to sit up and be fat like Tony Gwynn....
:lol: ......aw nigga, you cold for that......I works nigga! ask my bill collectors,lol!.....LOL @ "sit up and be fat like Tony Gwynn".
by epun
January 17th, 2007, 1:23 pm
Forum: The Prison Industrial Complex
Topic: Cleamon "Big Evil" Johnson from Swan
Replies: 69
Views: 29295

I don't even know they brutha Youngwun, but I see his posts. I ain't never seen nobody question where he's from. And your simple ass, probably sitting in Limp Dick, South Dakota, gon' tell him what's going on with LA Swans??? Shocked If you wasn't such a fool, just tryin't to get at folks for no re...
by epun
January 17th, 2007, 1:18 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: 8 TRAY GANGSTA'S CLICKS?
Replies: 300
Views: 34267

real recognize real? for real?
Fo real, fo sho.
by epun
January 17th, 2007, 11:08 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: 8 TRAY GANGSTA'S CLICKS?
Replies: 300
Views: 34267

on that note im done beating on this dead dog named blakk...if you wanna keep tryna prove you a thug...bring some jail papers saying how much time you served/community service papers/parole papers/parole officer cards/bailbonds man reciepts & send some of that information to ya father( thats me) so...
by epun
January 17th, 2007, 10:42 am
Forum: All Sports Talk
Topic: (NBA) Gilbert arenas
Replies: 82
Views: 16919

m actually a big time phoenix suns fan(since they had kevin johnson & my man barkley,& thunder dan majerle). That's old-school right there Q...good shit. KJ was my man. Nash is very good player. You can't take anything away from him as a player. MVP? He's not the MVP of the league. John Stockton wa...
by epun
January 16th, 2007, 4:30 pm
Forum: All Sports Talk
Topic: (nfl) 2006 playoffs
Replies: 57
Views: 7321

ravens d held the number 1 afc offense to just 5 field goals...when the colts won they left town quietly. Hold up nigga, yo team lose, and the Colts leave town quietly. My team lose and it's like we got dominated. Nigga Stop with yo dumb shit homie! Is you right in the head. *Stick to them murder s...
by epun
January 16th, 2007, 1:35 pm
Forum: All Sports Talk
Topic: (nfl) 2006 playoffs
Replies: 57
Views: 7321

chargers im glad are gone...they get to much hype...that game they had 4 t.o's you cant do that with a team like the pats...thats a sneaky team with no real big names(other then brady/dillon/brown) but with good coaching staff that will burn ya ..bottom line Nigga be cool with all that. Yeah they b...
by epun
January 10th, 2007, 9:43 am
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Which gang areas have the nicest houses?
Replies: 47
Views: 8234

NHB R20'S ..... some parts of NHB 20's, like the upper west adams, them big ass old homes. But it seems like most of they hood got big homes, but you can tell shit kinda run down. That's not the same like Campanella Park, ING (except that Darby area, that shit is creepy) ETG and parts of 60's. I sa...
by epun
January 9th, 2007, 3:07 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Are L.A Crips/Bloods really in decline?
Replies: 41
Views: 6375

It's funny because I just spoke about this over on Allhood. I was recently in LA. I notice that the main drags don't have many dudes posted up. But then turn down some side street, and you run into a mob of gang members,lol. I think for reasons that the brotha Common Sense spoke on, the presence of ...
by epun
January 9th, 2007, 10:25 am
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Which gang areas have the nicest houses?
Replies: 47
Views: 8234

carson got some fly houses too....
Carson, Gardena and most of WLA (black hoods)....Parts of VSLC is cool. Gentrification I guess. ETG, I've said this before bruh, I love this area. I'm telling you, I can't beleive bodies drop over there, but TRUST I'm knowin' now.
by epun
January 8th, 2007, 2:21 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Bakerfield Gangs
Replies: 41
Views: 4857

bakersfield has alot of gangs and put in alot of work homie.You go there and find out.i got a homie from bakersfild and he got his nee cap blown off by an ak47.the crips there really hate each other .The major three gangs are the east side crips ,west side crips, and county boy crips.they are the m...
by epun
January 5th, 2007, 1:08 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: What neighborhoods do you hate goin in?
Replies: 48
Views: 6614

I spent every summer of my life until I was 15/16 in LA, so I'll give what I know in SD and LA: Los Angeles 74 Hoover- 10-: I recently moved some family out of that area. Looks and feels creepy. 60's-7-: some good parts, some bad parts. I have family on 4th and 65th (I beleive that's the area). I se...
by epun
January 2nd, 2007, 1:25 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Main Street Mafia IV Life . . . "The Billionaire Boys C
Replies: 139
Views: 14493

Gang: - East Side Main Street Mafia Crip. - East Side Main Street Crip. Streets: - 84Th Street. - 91 Street. (West Side On Figueroa St) - 94Th Street. - 97Th & Wall Street. - 98Th Street. (The Heart Of It All) - 99Th Street. - 103Rd Street. - 104Th Street. - 107Th Street. Clicks: - Tiny Loc Crips/T...
by epun
December 29th, 2006, 11:14 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Grape Street Watts Crip
Replies: 356
Views: 48425

LOL...I think this dude, if I'm not mistaken, gave out some of that info to me when we was goin back and forth...but I dunno fo sho though.

You a fool bruh!
by epun
December 28th, 2006, 10:38 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Grape Street Watts Crip
Replies: 356
Views: 48425

Probably got to do some quick research, or maybe all of a sudden didn't see this thread...
:lol: hell yeah.
by epun
December 20th, 2006, 2:46 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Grape Street Watts Baby Loc Crip Part II
Replies: 50
Views: 7987

AND TO EVEN BEGIN TO ENGAGE IN AN INTELLECTUAL DIALOGUE with A FELLOW black MAN ABOUT SOMETHIN PROGRESSIVE IN the COMMUNITY WE ALL GOTTA GET RID OF THE PRIDE/INSULTS SO I WOULD LIKE TO BE the MATURE ONE IN DIS SITUATION AND EXTEND THE HAND.
I'm down black, where you at with it.

Go to advanced search