Search found 65 matches

by CashvilleL0C
September 13th, 2004, 7:44 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: Gun availability in the US
Replies: 137
Views: 17244

Re: Guns

What... I live in TN and haven't seen that many little white kids since I went to my cousins baseball tournament this summer in Jasper... surely he can't be serious...
by CashvilleL0C
September 13th, 2004, 7:35 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Whats with the color pink?
Replies: 86
Views: 11653

Re: Whats with the color pink?

Hell naw he got on that azz... Shyt, he might be the first ese to rocc the long *PINK* soccs in our crazy ass generation...
by CashvilleL0C
September 12th, 2004, 5:06 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Whats with the color pink?
Replies: 86
Views: 11653

Re: Whats with the color pink?

Aight, pink shirt-red shirt-lime green shirt- or even blue shirt if you piss me off and I get to swingin Im still swingin to knocc your damn head off, lol. It might naturally make people more calm, like running water makes you piss or sum goofy shyt but don't exagerate it...
by CashvilleL0C
September 12th, 2004, 4:44 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: Wearing White Tees, a Los Angeles style
Replies: 133
Views: 19354

Re: White Tees

Damm cuzz, you make ur hometown look gay as hell. You say everyone started wearing white tee's after that song came out? White tees have been in style forever, "Dem Franchise Boys" were just smart (or luccy) enough to make a song (that people like you enjoy) famous. I bet your homeboyz started weari...
by CashvilleL0C
September 9th, 2004, 9:20 pm
Forum: Graffiti, Tattoos & Fashion
Topic: Crip graffiti (6/3 Point Crown)
Replies: 325
Views: 103068

Re: Crip graffiti (6/3 Point Crown)

I was pretty much talkin bout Cashville but I hear a lot of Crips rocc them all over the east and south... we dont really mess with that shyt but like I said, most sets with Folk ties like Grooves and GCs usually rocc it. Im gonna try to make sum kinda pic of what Im talkin bout (the 5 pt diss) I ai...
by CashvilleL0C
September 9th, 2004, 8:59 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Bloods and Crips wearin any color now?
Replies: 102
Views: 13080

Re: Bloods and Crips wearin any color now?

I got a little bit of red in my Navy and Red Team USA Jason Kidd jersey and some stars on my Titans jersey. I aint got no problem wearing red though, some of the homies will roc the Falcons Vicc jersey and shyt every once in awhile... It just aint for me. Bunch of cats out here wear whatever color b...
by CashvilleL0C
September 9th, 2004, 8:42 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Whats with the color pink?
Replies: 86
Views: 11653

Re: Whats with the color pink?

It was a little girl clicc out here that went by PYG, Pretty Yung GanGstaz. They was good to look at but they wasn't really bangin'. I dont even think they doin' that shit anymore. They wasn't Crip/Blood/People/or Folk associated but they was claimin' it pretty loud...
by CashvilleL0C
September 9th, 2004, 8:39 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: Wearing White Tees, a Los Angeles style
Replies: 133
Views: 19354

Re: White Tees

LoL-this kid will come on here next time askin "Do you wear boxers or briefs?" Whats wrong with white tees? I stay in white and baby true tees- is it looked down on where you from or sum shyt??? Whats really good, lol.
by CashvilleL0C
September 9th, 2004, 8:36 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: Gun availability in the US
Replies: 137
Views: 17244

Re: Guns

Shyt weapons are easy as hell to get in the Ville. You can get a .9 with 2 clips for around $100 and if you get somethin' with a head or two on it you can get it for around $60-$70. Most weapons here come from Gangsta Disciple sets. They get trunkfulls in from Chicago a few times a year. There are s...
by CashvilleL0C
September 9th, 2004, 8:27 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: Tennessee gangs
Replies: 52
Views: 12070

Re: Tennessee gangs

I aint run across no 55 nhc, but its no tellin'. Its so many different areas and gang sets from different cities out here. Theres a shitload of Crip sets, from wut I know 60's and 52 Hoovers are the deepest- theres a bunch of Bloods in 'Salem Town'. North Nashville is deep as hell with a bunch of Cr...
by CashvilleL0C
September 9th, 2004, 8:12 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: White Power dis names
Replies: 27
Views: 15021

Re: White Power dis names

What bout Kinky Kolorless Kids, lol shyt who knows. From what I know the only white gangs/cliccs that get any recognition are prison gangs. I heard an AB diss is Ass-Blowers but I dunno bout them. Fuc em'..Nobodys cares bout them enough to diss them, they're just there.
by CashvilleL0C
September 9th, 2004, 8:02 pm
Forum: Graffiti, Tattoos & Fashion
Topic: Spider Web Tattoos
Replies: 35
Views: 15963

Re: Spider Web Tattoos

Yeah, Ima go get my Libra scalez tat on my shoulder when I get my paychecc, LoL.
by CashvilleL0C
August 30th, 2004, 10:31 pm
Forum: Graffiti, Tattoos & Fashion
Topic: Crip graffiti (6/3 Point Crown)
Replies: 325
Views: 103068

Re: Crip graffiti (6/3 Point Crown)

My set doesnt rocc the 6 point star, I was saying that many out here do, mostly the Hoovers. We occasionally use the 3 Point Crown just because it disses the People Nation (aligned with Blood) and all gangs vs. Bloods, VLs, Kings, etc. use the 3 Point as a diss to the 5 point. Usually a five point i...
by CashvilleL0C
August 19th, 2004, 6:47 pm
Forum: Graffiti, Tattoos & Fashion
Topic: Crip graffiti (6/3 Point Crown)
Replies: 325
Views: 103068

Re: Crip graffiti (6/3 Point Crown)

I have never seen a six point crown... Its strictly six point star and 3 point crown for all I know. Most Crip sets on the East side of Chicago bang the 3 point crown. And sets with strong ties to Folk Nation like Hoovers and most Gangsta Crips use the 6 point star. Theres a bunch of discussions tha...
by CashvilleL0C
August 19th, 2004, 6:42 pm
Forum: Graffiti, Tattoos & Fashion
Topic: Spider Web Tattoos
Replies: 35
Views: 15963

Re: Spider Web Tattoos

Over here the Surs use spider webs on their elbows, and Brown Pride uses eagles. I've seen a tat of an eagle with both wings spread holding a B in his right talon and a P in his left with a ripped web in his mouth. It almost looks like a torn cloth. As a matter of fact the guy that had the tat just ...
by CashvilleL0C
August 19th, 2004, 6:30 pm
Forum: Graffiti, Tattoos & Fashion
Topic: Tattoo of three dots
Replies: 73
Views: 65605

Re: Tattoo of three dots

Hispanic thugs + bangers use 1 single dot over 2 other dots (like a triangle), usually on the left hand between the thumb and index finger. It stands for Mi Vida Loca, which means my crazy life and although some Hispanic gangs may use it more than others it doesnt necessarily represent any gang affi...
by CashvilleL0C
August 19th, 2004, 6:23 pm
Forum: Graffiti, Tattoos & Fashion
Topic: 187 um- can somebody explain what this means?
Replies: 24
Views: 9059

Re: 187 um- can somebody explain what this means?

?? ...... 187 is the penal code for murder in California and I believe in most other places in the nation, so instead of writin something like Rollin 60 NHC I murder Van Ness Gangstas you could put you a little '60 NHC VNG/187'
by CashvilleL0C
August 2nd, 2004, 11:36 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: Tennessee gangs
Replies: 52
Views: 12070

Re: Tennessee gangs

I know that you know what you're talkin bout LBC but Im hearin Dark City Crips. I know Dodge City Crips are established in L.A. but thats what Im hearin. They don't hang around Antioch but The Hoover 107s get down with them sometimes from what I hear. Yeah we got a good number of the Five Deuce Hoov...
by CashvilleL0C
July 17th, 2004, 11:00 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: 8 BALL - CRIPS AND FOLKS ALLIANCE
Replies: 167
Views: 34569

Re: 8 BALL - CRIPS AND FOLKS ALLIANCE

From what I know Larry Hoover last cracced the 8 Ball on Halloween night in 1996. There was a party thrown at a club called Pyramids for all the Crips and GDs and a couple of Crips and Gs got into it and it started a huge fight. The GDs pretty much ruled the fight because the party was thrown in Chi...
by CashvilleL0C
May 11th, 2004, 10:35 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: Louisiana gangs (New Orleans)
Replies: 103
Views: 18270

Re: Magnolia Projects in the N.O.

Juvie is from the Magnolia and he always say he Loccin'. I can't remember the exact songs but Im fixin to try to find some lyrics. Brains a little hazy right now, know wut I mean?
by CashvilleL0C
May 9th, 2004, 11:53 pm
Forum: Music and News
Topic: Shot 9 times?
Replies: 42
Views: 7061

Re: Shot 9 times?

Whoever said 50 dissed Pac is a damn fool. I can't name how many times I heard 50 show respect to 2Pac and Id be stupid of I tried. The lyrics in Many Men referred to the person that set 50 Cent up when he got shot. It was one of his 'homies' that did it. After he found out that his boy wanted his h...
by CashvilleL0C
May 9th, 2004, 11:05 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Gang Initiation
Replies: 36
Views: 3266

Re: Gang Initiation

Damn homiez, I love my true flag til the death but if I had to fudge-pacc to be able to be Crippin I dont think I would be. I think thats some BS rumor that got started. Itd be a funny joke though. Next time some fake boi comes up to me tryin to see what that C like Im gonna tell him he gotta rape s...
by CashvilleL0C
May 9th, 2004, 10:49 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: Marcy Projects and Bleek
Replies: 78
Views: 10514

Re: MARCY PROJECTS

Sorry but I just gotta throw in a little opinion. I know Im a newbie on this site and shit so I may not have a lot of respect, but why is everyone worried about if famous people are banging anyways? If people took half the time learning about history and knowledge that they spend on worrying if the ...
by CashvilleL0C
May 9th, 2004, 10:42 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: Marcy Projects and Bleek
Replies: 78
Views: 10514

Re: MARCY PROJECTS

Baby is an Original Gangsta Vice Lord, Chingy is nothing- I've seen him in many red flags, some green flags so I would say he floodin before I would say he Crippin. But then again I have seen him wear plenty of blue and throw up Cs every time he says "Ching-a-ling". I don't think Jaz-Z is Crippin bu...
by CashvilleL0C
May 9th, 2004, 7:56 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: North Carolina Tar Heels
Replies: 14
Views: 2990

Re: North Carolina Tar Heels

We sport the NC cocced to the left all the time. I think every Loc out here got em' a Tarheels hat. Its kinda on the stop for now cuz these chump ass principles know what that NC about and they keep Gang Records and shit. My boy goin through shit with Metro Nashville right now cuz he got to fightin ...
by CashvilleL0C
May 9th, 2004, 7:36 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: Tennessee gangs
Replies: 52
Views: 12070

Re: Tennessee gangs

I aint heard of it but I aint sayin' there isn't any. I've heard of Rollin 60s, 40's, Hoover 107s, 5 Duece Hoovers, Insane Gangsta Crips, Schoolyard Crips, Kitchen Crips, "Dark City Crips" and ETGCs. I have only came across the Rollin 60s, 40s, the Hoover 107s and 52s. The other sets I have just hea...
by CashvilleL0C
May 7th, 2004, 11:40 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Los Angeles hood disses
Replies: 42
Views: 46292

Re: any hood disses

P.I.R.U
Pussies in Red Underwear
by CashvilleL0C
May 7th, 2004, 11:23 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Rollin 60 NH Crips
Replies: 248
Views: 73866

Re: Rollin 60's Crip

Naw, we talkin bout somethin different.
by CashvilleL0C
May 7th, 2004, 10:28 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Rollin 60 NH Crips
Replies: 248
Views: 73866

Re: Rollin 60's Crip

Hell yea, thats what they claimin anyways... My homie says they fake as far as he knows cuz he says 63rd Str. ain't anywhere near the Watts area. He been tryna get with his Cali sources to see whats craccin' but this shit happened just recently. Who's the Hoodstars that can help me with this info?
by CashvilleL0C
May 5th, 2004, 7:09 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Rollin 60 NH Crips
Replies: 248
Views: 73866

Re: Rollin 60's Crip

Yeah, we go by and tag with 'Hood60Stars'. As far as my knowledge goes we are ALL NHCs but just got different set names, depending on our area. Out here we got the Dime blocks (us) and the 63rd Watts. We was real tight til a little while ago when one of our big homies got to ceefin with a 63rd Watt,...
by CashvilleL0C
May 5th, 2004, 6:48 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: Tennessee gangs
Replies: 52
Views: 12070

Re: Tennessee gangs

Yeah Memphis is 4 real. Its wild in TN cuz the majority is just land but when you get into the heart of Antioch/Nashville or out near Memphis you could just about call it a baby L.A. I got a question for some of my Rollin 60 Locs out there in the homeland. We kinda gettin some ceef with some 63rd Wa...
by CashvilleL0C
April 24th, 2004, 11:53 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - South - U.S.A.
Topic: Tennessee gangs
Replies: 52
Views: 12070

Re: Tennessee gangs

All About Tennessee Gang Activity.... In Antioch (A Low to Middle Income Residential part of Nashville) there are many gangs. For Crips there are 3 "big homies" that have moved from other areas and brought there sets up here. There are 63rd Watt Crips, Rollin 60 (Dime Blocc) Crips, and Hover 107 Cri...

Go to advanced search