CHECK THIS VIDEO

Discuss general gang topics that are not place specific or touch on multiple places.
Post Reply
Scrappy
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 53
Joined: May 5th, 2004, 10:14 am

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by Scrappy » May 20th, 2004, 7:01 am

Ace2 wrote:
Scrappy wrote:BLOODS AND NORTENOS COMIN TOGETHER TO MAKE A VIDEO http://www.califaz.com/videos.htm
It is nice to P the Black and Brown get down on that video just hope it was real and not for show we need to show that type of black and Brown unity more often here in South central, Compton, Inglewood.
my cuzz lives in northern cali he told the blacks and the brown r coo with eachother in southern cali its different the blacks and the brown beef cuz in the penn the surenos kick it with ab aka skin heads and the nortenos kick it with bgf

Scrappy
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 53
Joined: May 5th, 2004, 10:14 am

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by Scrappy » May 20th, 2004, 9:09 pm

the first rapper lil wyno is a shotgun crip from merced cali

KRDreJ
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 474
Joined: March 10th, 2004, 7:56 pm
Location: LA

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by KRDreJ » May 20th, 2004, 9:28 pm

SouLja4LyFe wrote:lol u c that white boy wearin the blue jersey n hat on the left at the beginning of the video? he look fake as hell lol.
I bet thats rumble throwing up the westside lol

at 40 seconds of the video right?



And did they fill that music video in a Rest Area? Lol

Digital_Designs
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 168
Joined: February 5th, 2004, 10:27 pm
Location: 101st and Vermont

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by Digital_Designs » June 4th, 2004, 10:29 pm

Scrappy wrote:
Ace2 wrote:
Scrappy wrote:BLOODS AND NORTENOS COMIN TOGETHER TO MAKE A VIDEO http://www.califaz.com/videos.htm
my cuzz lives in northern cali he told the blacks and the brown r coo with eachother in southern cali its different the blacks and the brown beef because in the penn the surenos kick it with ab aka skin heads and the nortenos kick it with bgf
Ive get nothing but love from the Norte's when I go up to Sacramento/Modesto/Stockton/Lodi but I cant say the same for most of the Surenos I have to deal with when Im home in LA

NorthLongBeachMac562
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 40
Joined: June 7th, 2004, 1:02 am

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by NorthLongBeachMac562 » June 26th, 2004, 7:32 pm

That shit was stupid. Why the hell is there niggas in all red and niggas in all blue. It's even a nigga in a Michigan jersey (the hood jersey). That was some mixed up shit. In Long Beach Mexicans don't even get along with blacks. But, that is that up North shit. They on some copy cat shit.

User avatar
E`S`T
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 781
Joined: July 6th, 2003, 1:58 pm
Location: SCHOOLS IN SESSION

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by E`S`T » June 26th, 2004, 7:59 pm

THAT LOOKS LIKEA LOW BUDGET VERSION OF "G-THANG" LOL..

Digital_Designs
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 168
Joined: February 5th, 2004, 10:27 pm
Location: 101st and Vermont

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by Digital_Designs » June 29th, 2004, 8:23 pm

NorthLongBeachMac562 wrote:That stuff was stupid. Why the hell is there niggas in all red and niggas in all blue. It's even a nigga in a Michigan jersey (the hood jersey). That was some mixed up stuff. In Long Beach Mexicans don't even get along with blacks. But, that is that up North stuff. They on some copy cat stuff.
Nortenos arent on some copycat stuff, if youve been in the pen you would know that Nuestra Familia (northern mexicans) are cool with blacks

pimpsmooth420
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 355
Joined: February 9th, 2004, 6:36 am
Location: modesto ca

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by pimpsmooth420 » June 30th, 2004, 4:13 pm

fo real its all love in northern cali

K1LLJOY
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1504
Joined: January 26th, 2004, 9:30 pm
Location: YOUR CITY

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by K1LLJOY » June 30th, 2004, 10:44 pm

the video hard as hell tho but too bad i cant hear the song bekuz my computer dont have sound right now

CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by CHRIS » September 17th, 2004, 4:32 pm

LMAO!....OH SHI.T

CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

Re: CHECK THIS VIDEO

Unread post by CHRIS » September 17th, 2004, 5:33 pm

THEN WHAT MADE IT HARD? LOL

Post Reply

Return to “Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.”