EMINEM OFFICIALLY GAY?

Discuss anything music from hip-hop to R&B to alternative music. Also included here are news worthy articles as it relates to music, musicians and the industry.
CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by CHRIS » September 26th, 2004, 8:35 pm

HAVE YOU NIGGAS HEARD EMINEMS NEW SONG ON THE RADIO?
"BOYS TOUCH MY BODY, BOYS TOUCH MY BODY, OOPS I MEAN GIRLS TOUCH MY BODY"

User avatar
fistfullofboomstick
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 892
Joined: May 17th, 2004, 7:28 pm
Location: Toronto, ON, Canada

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by fistfullofboomstick » September 26th, 2004, 8:38 pm

i wouldtn be surprised if he was but u kno that guys music hell say ne thing to get pplz attention

1111§
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 378
Joined: September 3rd, 2004, 7:41 am

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by 1111§ » September 27th, 2004, 5:19 am

He sucks anyways

Sheeklouchdblock
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 344
Joined: August 28th, 2003, 1:13 pm
Location: Born In West/Raised on East....

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by Sheeklouchdblock » September 27th, 2004, 7:51 am

CHRIS wrote:HAVE YOU NIGGAS HEARD EMINEMS NEW SONG ON THE RADIO?
"BOYS TOUCH MY BODY, BOYS TOUCH MY BODY, OOPS I MEAN GIRLS TOUCH MY BODY"

I dont think he fruity......I just think he just fuckin around...Eminem is always spittin some outrageous shit...

" Ill shoot myself in the head, and pick my brains up and put it back in" Wtf????? lol

User avatar
*deepsky*
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 698
Joined: July 16th, 2004, 7:16 pm
Location: proably your mans house
Contact:

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by *deepsky* » September 27th, 2004, 1:45 pm

CHRIS wrote:HAVE YOU NIGGAS HEARD EMINEMS NEW SONG ON THE RADIO?
"BOYS TOUCH MY BODY, BOYS TOUCH MY BODY, OOPS I MEAN GIRLS TOUCH MY BODY"
yea u would make a topic based on some gay shit....lol...he probally like the song lol

User avatar
J-DUB
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 897
Joined: July 31st, 2004, 2:29 am
Location: Compton

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by J-DUB » September 27th, 2004, 4:27 pm

LOL, NAW I DONT THINK EM IS GAY

CHRIS
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 578
Joined: June 2nd, 2004, 11:40 pm
Location: SAN PEDRO GANGSTERS
Contact:

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by CHRIS » September 27th, 2004, 4:37 pm

*deepsky* wrote:
CHRIS wrote:HAVE YOU NIGGAS HEARD EMINEMS NEW SONG ON THE RADIO?
"BOYS TOUCH MY BODY, BOYS TOUCH MY BODY, OOPS I MEAN GIRLS TOUCH MY BODY"
yea u would make a topic based on some gay shit....lol...he probally like the song lol
IF YOU WOULD LIKE, I HAVE ANOTHER "GAY TOPIC" ON MY MIND. I WILL START IT AND IT IS BASED ON YOU SO EVERYONE CAN KNOW THE REAL.

User avatar
J-DUB
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 897
Joined: July 31st, 2004, 2:29 am
Location: Compton

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by J-DUB » September 27th, 2004, 4:39 pm

^^^ LMAO DAMNNNNNN GOTCHA BIT*H

Noog
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1353
Joined: December 12th, 2003, 9:21 am
Location: East London Uk

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by Noog » October 28th, 2004, 4:48 am

Ha Ha, funny stuff man! I dont think Em's gay, he just a master at getting attention and in his business, attention and controversy translate into big paper, get me! Any how, I aint no homophobe, so even if he were, I wouldn;t care less. I believe that people are born just who they are and IO work to respect difference, even if I cant understand it myself. That goes for ethnicity, gender and sexuality too. Who cares. So what, get me. But if Em is gay, that'd be a very funny thing cos of his homophobic lyrics - maybe hes always been hiding in the closet (thats what my ol lady thinks)

User avatar
Young_DoLLa_33
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 59
Joined: October 28th, 2004, 10:24 am
Location: Los Angeles, CA

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by Young_DoLLa_33 » October 28th, 2004, 11:37 am

Yeah he fruity

Noog
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1353
Joined: December 12th, 2003, 9:21 am
Location: East London Uk

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by Noog » October 29th, 2004, 9:00 am

Perhaps Em's lyrics were originally "I'm comin' out the closet" rather than "I'm cleaning out my closet", but his record company said no way boy, you gotta get back in that closet, get macho classes and forget all about boys, ok? So, poor Em, he sulked back into the closet, couldnt express his true desire for blondie boys n so went on the attack, cos he hated himself so much by that time - a sold out fag who had to pretend to be a macho member of D12! .........Its a theory anyway, ha.

User avatar
*deepsky*
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 698
Joined: July 16th, 2004, 7:16 pm
Location: proably your mans house
Contact:

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by *deepsky* » October 29th, 2004, 4:19 pm

CHRIS wrote:HAVE YOU NIGGAS HEARD EMINEMS NEW SONG ON THE RADIO?
"BOYS TOUCH MY BODY, BOYS TOUCH MY BODY, OOPS I MEAN GIRLS TOUCH MY BODY"
ita jus a song damn......

LcBwC
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1017
Joined: June 3rd, 2004, 12:10 pm
What city do you live in now?: Long Beach
Location: Long Beach, CA

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by LcBwC » October 29th, 2004, 7:09 pm

Dude aint gay. I think he just makin a stab at micheal jackson.

User avatar
JONES
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 237
Joined: October 11th, 2004, 5:10 pm
Location: TOLEDO OHIO

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by JONES » October 29th, 2004, 9:34 pm

FOR THE ONES THAT DON'T KNOW THIS ABOUT EMINEM(SLIM SHADY)..HE MAKES FUN OF DAMM NEAR EVERYONE IN HIS MUSIC HE MAKES.BUT HIS VOICE DOES SOUND LIKE HE GOT A D%$K DOWN HIS THROAT.

User avatar
JONES
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 237
Joined: October 11th, 2004, 5:10 pm
Location: TOLEDO OHIO

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by JONES » October 29th, 2004, 9:35 pm

MY BAD ABOUT THE BLUNTNESS OF THE SPELLING THERE FOR THE LIL KIDS.OPPS

User avatar
CyKo_ThuG
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 40
Joined: November 20th, 2004, 11:36 pm
Location: home

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by CyKo_ThuG » November 21st, 2004, 6:24 pm

lol man Eminem got some f@#%in dope lyrical skill but he a mainstream ass pop artist. Thats why I dont like him.

TarHeelRED
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 873
Joined: July 3rd, 2004, 8:00 pm
Country: Israel
If in the United States: North Carolina
What city do you live in now?: New Jerusalem
Location: SPRING LAKE, NC
Contact:

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by TarHeelRED » November 24th, 2004, 4:45 pm

Eminem is in the running 4 1 of the top lyricist in the game. Eminem is definitely on my favorite rapper list. Alot of folk try 2 diss him because he's white. Skill don't have a color. Alot of people feel like he's trying 2 change the "image" of hip-hop. That's not the case. But when u really look at it Eminem has made an impact in the rap game that no one has ever done b4. Eminem outshines about 80% of the niggas that's out here rapping now. Eminem is dope. People take shots at him because sometimes he says obscene lyrics. That's his personality. We need that in the rap game. I'm tired of hearing about how many guns so and so got, how many females this man is pimping, or how many people so and so shot. Bring something different 2 the table. Eminem is 1 of the best emcees in hip-hop right now.

And no Eminem is not officially gay!!

User avatar
CyKo_ThuG
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 40
Joined: November 20th, 2004, 11:36 pm
Location: home

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by CyKo_ThuG » November 24th, 2004, 6:45 pm

TarHeelRED wrote:Eminem is in the running 4 1 of the top lyricist in the game. Eminem is definitely on my favorite rapper list. Alot of folk try 2 diss him because he's white. Skill don't have a color. Alot of people feel like he's trying 2 change the "image" of hip-hop. That's not the case. But when u really look at it Eminem has made an impact in the rap game that no one has ever done b4. Eminem outshines about 80% of the niggas that's out here rapping now. Eminem is dope. People take shots at him because sometimes he says obscene lyrics. That's his personality. We need that in the rap game. I'm tired of hearing about how many guns so and so got, how many females this man is pimping, or how many people so and so shot. Bring something different 2 the table. Eminem is 1 of the best emcees in hip-hop right now.

And no Eminem is not officially gay!!
Yea you right about that. Eminem is a great lyricist no doubt about that. I even used to like him when he first came out. I bought his 1st 2 records but I kind of grew up out of it. The thing I really hate about him is that he wastes all his tallent to be a MTV sellout. He was good when he was underground but now hes got all these stupid groupies following him and i'm just not into that bullsh*t no more.

Chris.
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 208
Joined: November 12th, 2004, 1:05 am

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by Chris. » November 24th, 2004, 11:52 pm

*deepsky* wrote:
CHRIS wrote:HAVE YOU NIGGAS HEARD EMINEMS NEW SONG ON THE RADIO?
"BOYS TOUCH MY BODY, BOYS TOUCH MY BODY, OOPS I MEAN GIRLS TOUCH MY BODY"
ita jus a song damn......
What? You like that nigga?..
But then again, every damn thing you post proves your gay so stop replyin to me

User avatar
J-DUB
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 897
Joined: July 31st, 2004, 2:29 am
Location: Compton

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by J-DUB » November 30th, 2004, 6:51 pm

HE AINT GAY, HE JUST ON A DIFFERENT LEVEL. HES DIFFERENT THEN ALL THESE OTHER RAPPERS WHO STAY TALKIN ABOUT HOW MUCH MONEY THEY GOT, CARS, HOES AND HOUSES. GETS OLD, BEEN OLD

User avatar
J-DUB
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 897
Joined: July 31st, 2004, 2:29 am
Location: Compton

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by J-DUB » November 30th, 2004, 6:52 pm

HE AINT GAY, HE JUST ON A DIFFERENT LEVEL. HES DIFFERENT THEN ALL THESE OTHER RAPPERS WHO STAY TALKIN ABOUT HOW MUCH MONEY THEY GOT, CARS, HOES AND HOUSES. GETS OLD, BEEN OLD

K1LLJOY
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1504
Joined: January 26th, 2004, 9:30 pm
Location: YOUR CITY

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by K1LLJOY » December 1st, 2004, 10:21 pm

CHRIS wrote:HAVE YOU NIGGAS HEARD EMINEMS NEW SONG ON THE RADIO?
"BOYS TOUCH MY BODY, BOYS TOUCH MY BODY, OOPS I MEAN GIRLS TOUCH MY BODY"
your an ediot idiot( how ever you spell that sh-t) to even thinkl that hhave you ever heard of joking around? people like you try to make things what they are not. your the type of person to start a f-cking rummer over some dumb sh-t like this grow up

K1LLJOY
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1504
Joined: January 26th, 2004, 9:30 pm
Location: YOUR CITY

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by K1LLJOY » December 1st, 2004, 10:24 pm

Noog wrote:Perhaps Em's lyrics were originally "I'm comin' out the closet" rather than "I'm cleaning out my closet", but his record company said no way boy, you gotta get back in that closet, get macho classes and forget all about boys, ok? So, poor Em, he sulked back into the closet, couldnt express his true desire for blondie boys n so went on the attack, cos he hated himself so much by that time - a sold out fag who had to pretend to be a macho member of D12! .........Its a theory anyway, ha.
knock it off all that sh-t you said was dumb and ignorant

BrimBone
Newbie
Newbie
Posts: 24
Joined: November 13th, 2004, 3:50 am
Location: Krenshaw

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by BrimBone » December 2nd, 2004, 1:40 am

EMINEM IS A FAG THE WIGGER DISRESPECT A BLACK WOMAN KALIN HER A NIGGER HIS EXCUSE KUZ HE WAS HURT SHE CHEATED FUCK HIM HE SPIT STUPID SHIT, LUDACRIS IS ONE OF THE BEST LYRICIST OUT THERE ANYWAY!!!

User avatar
JONES
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 237
Joined: October 11th, 2004, 5:10 pm
Location: TOLEDO OHIO

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by JONES » December 2nd, 2004, 11:11 am

Who really gives a f-ck about Eminem being gay.So what if he is or not gay.He got more money than any of us,or at least me.he allright ,but not the best.

myDick in your mouth
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 382
Joined: March 26th, 2004, 1:58 am

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by myDick in your mouth » December 2nd, 2004, 4:51 pm

Funny how on "just lose it" eminem says, "Thats not a jab at Michael, its just a metaphor". HAHAHA and yall dumb fu-kin retards still trippin over his lyrics.

"I grab a knife by the blade, stab you with the fu-kin handle".

Its just wordplay people. grow the fuk up. get your head out of your ass. BTW what i just said rite there is wordplay also. But if you wanna get serious with it then maybe you really should tryta pull ur head out of your ass. LOL ALL THE CATS with COMMON SENSE ON THIS BOARD HOLLA IF YA FEEL ME

K1LLJOY
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1504
Joined: January 26th, 2004, 9:30 pm
Location: YOUR CITY

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by K1LLJOY » December 2nd, 2004, 6:39 pm

BrimBone wrote:EMINEM IS A FAG THE WIGGER DISRESPECT A BLACK WOMAN KALIN HER A NIGGER HIS EXCUSE KUZ HE WAS HURT SHE CHEATED fu-- HIM HE SPIT STUPID SHIT, LUDACRIS IS ONE OF THE BEST LYRICIST OUT THERE ANYWAY!!!
MAN F-CK LUDACRIS THAT MAN IS WACK AND HIS MUSIC AINT SHIT HES BORRING HE JUST ANOTHER FAKE SOUTHERN MAINSTREAM RAPPER THAT AINT EVEN CRUNK.

Chris.
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 208
Joined: November 12th, 2004, 1:05 am

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by Chris. » December 2nd, 2004, 7:06 pm

K1LLJOY wrote:
Noog wrote:Perhaps Em's lyrics were originally "I'm comin' out the closet" rather than "I'm cleaning out my closet", but his record company said no way boy, you gotta get back in that closet, get macho classes and forget all about boys, ok? So, poor Em, he sulked back into the closet, couldnt express his true desire for blondie boys n so went on the attack, cos he hated himself so much by that time - a sold out fag who had to pretend to be a macho member of D12! .........Its a theory anyway, ha.
knock it off all that sh-t you said was dumb and ignorant
You hookass nigga lol, i aint even finna trip off you because what you are meant to do is make me laugh since you a clown nigga

TarHeelRED
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 873
Joined: July 3rd, 2004, 8:00 pm
Country: Israel
If in the United States: North Carolina
What city do you live in now?: New Jerusalem
Location: SPRING LAKE, NC
Contact:

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by TarHeelRED » December 3rd, 2004, 2:42 pm

makaveli389 wrote:Funny how on "just lose it" eminem says, "Thats not a jab at Michael, its just a metaphor". HAHAHA and yall dumb fu-kin retards still trippin over his lyrics.

"I grab a knife by the blade, stab you with the fu-kin handle".

Its just wordplay people. grow the #%@& up. get your head out of your ass. BTW what i just said rite there is wordplay also. But if you wanna get serious with it then maybe you really should tryta pull ur head out of your ass. LOL ALL THE CATS with COMMON SENSE ON THIS BOARD HOLLA IF YA FEEL ME
U get my holla makaveli389.

K1LLJOY
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1504
Joined: January 26th, 2004, 9:30 pm
Location: YOUR CITY

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by K1LLJOY » December 4th, 2004, 1:51 am

Chris. wrote:
K1LLJOY wrote:
Noog wrote:Perhaps Em's lyrics were originally "I'm comin' out the closet" rather than "I'm cleaning out my closet", but his record company said no way boy, you gotta get back in that closet, get macho classes and forget all about boys, ok? So, poor Em, he sulked back into the closet, couldnt express his true desire for blondie boys n so went on the attack, cos he hated himself so much by that time - a sold out fag who had to pretend to be a macho member of D12! .........Its a theory anyway, ha.
knock it off all that sh-t you said was dumb and ignorant
You hookass nigga lol, i aint even finna trip off you because what you are meant to do is make me laugh since you a clown nigga
SO YOU AGREE WITH ALL THAT BS MR MAN SAID?
THATS NOT NICE LOL

User avatar
Nik
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 234
Joined: February 8th, 2004, 12:31 am
Location: Sagnasty-In The Land Of 5

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by Nik » December 5th, 2004, 11:57 pm

FUCK EMINEM!

User avatar
Q.
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: November 9th, 2004, 2:57 pm

Re: EMINEM OFFICIALLY GAY?

Unread post by Q. » December 6th, 2004, 5:14 am

CHRIS wrote:HAVE YOU NIGGAS HEARD EMINEMS NEW SONG ON THE RADIO?
"BOYS TOUCH MY BODY, BOYS TOUCH MY BODY, OOPS I MEAN GIRLS TOUCH MY BODY"
he is clowning on MJ quir

Post Reply

Return to “Music and News”