Gangs in New York (Brooklyn) II

Discuss gangs in the Northeast section of the US in the following states; Connecticut, Delaware, Maine, Massachusetts, New Hampshire, New Jersey, New York, Pennsylvania, Rhode Island & Vermont.
Post Reply
Anonymous20

Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by Anonymous20 » May 11th, 2004, 2:36 pm

IS THIS TRUE???I WENT TO THIS SITE
http://www.xv3gang.com/newyork_folder/newyork.html
LOL BUT THESE KIDS IS WEARING YELLOW AND SHIT...ANY BODY KNOW IF THEY IN ANY OF YALL HOODS OR ANYTHING??I LIVE UPTOWN SO IS RARE TO SEE ANY MEXICANS OUT HERE

RuthlessCray
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2124
Joined: September 29th, 2003, 6:57 am
What city do you live in now?: IE

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by RuthlessCray » May 11th, 2004, 2:45 pm

LOL yeah i seen that before on that site...those guys dont look like nothing like Eighteen streeters in LA.

User avatar
MEXICAN_RAZA_PRIDE831
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 141
Joined: May 11th, 2004, 1:01 pm
Location: EASTSIDE SALAS CALIFAS 831

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by MEXICAN_RAZA_PRIDE831 » May 11th, 2004, 3:19 pm

YUP, I HEARD THAT 18 ST AND OTHER SURENO GANGS IN NEW YORK ARE ALLIGNED WITH... the NUESTRA FAMILIA???!!! I SAW THIS ON A WEB SITE. I'LL POST IT UP LATER ON BUT UNTIL THEN CAN ANY1 FROM NY OR THAT HAS BEEN THERE FILL ME IN ON THIS?

Anonymous20

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by Anonymous20 » May 11th, 2004, 3:38 pm

MEXICAN_RAZA_PRIDE831 wrote:YUP, I HEARD THAT 18 ST AND OTHER SURENO GANGS IN NEW YORK ARE ALLIGNED WITH... the NUESTRA FAMILIA???!!! I SAW THIS ON A WEB SITE. I'LL POST IT UP LATER ON BUT UNTIL THEN CAN ANY1 FROM NY OR THAT HAS BEEN THERE FILL ME IN ON THIS?
I DONT KNOW ABOUT NO NUESTRA FAMILIA...IVE HEARD OF FAMILIA BUT THATS A PR GANG OUT HERE

MMRbkaRudog
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 3543
Joined: April 4th, 2004, 6:07 pm
Country: United States
If in the United States: California
What city do you live in now?: SJ
Location: WWW

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by MMRbkaRudog » May 11th, 2004, 3:50 pm

Most of them look straight up phoney. Some of them look like East Coast gang member's. NF are hooked up with NO surenos!

User avatar
MEXICAN_RAZA_PRIDE831
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 141
Joined: May 11th, 2004, 1:01 pm
Location: EASTSIDE SALAS CALIFAS 831

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by MEXICAN_RAZA_PRIDE831 » May 11th, 2004, 4:00 pm

HERE, I FOUND the LINK

http://www.nagia.org/east_coast_mexican_gangs.htm

LOOK AT the SUBTITLE "HISTORY AND AFFILIATIONS". I AIN'T SAYIN THAT I BELIEVE THAT THE NF IS HOOKED UP WITH SURENOS, I JUS SAW THIS ON A WEB SITE AND WANTED TO KNOW IF ANYONE THAT IS STR8 WITH the FACTS KNOWS ABOUT THIS. PEACE...

rumble2005
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 518
Joined: April 10th, 2004, 6:06 am
Location: Modesto Norcal

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by rumble2005 » May 11th, 2004, 4:27 pm

^^^^what a fluke...man ur speaking on the NF and the surenos are alligned together on the east coast and you dont even know where Decoto is and ur by the bay....LOL

User avatar
MEXICAN_RAZA_PRIDE831
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 141
Joined: May 11th, 2004, 1:01 pm
Location: EASTSIDE SALAS CALIFAS 831

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by MEXICAN_RAZA_PRIDE831 » May 11th, 2004, 5:03 pm

HOMIE, NOW THAT I KNOW, DECOTO IS ON the EAST BAY, IN the 510, RIGHT? I LIVE IN WHAT U CALL the SOUTH BAY OR CENTRAL COAST, SO WHAT U TALKIN ABOUT? I KNOW IT HAS SOME FAME CUZ IT'S the HOME OF SPEEDY LOC, A NORTENO RAPPER WHO DIED OF SOME SICKNESS. THEY EVEN GOT A WEBSITE FOR HIM, http://WWW.SPEEDYLOC.COM. THING IS IT AIN'T BIG ENOUGH OF A TOWN THAT I CAN TELL U WHERE IT'S AT. ANYWAYZ, I AIN'T SAYIN NF AND SURENOS ARE ALLIGNED IN the EAST COAST, I AIN'T SAYIN I'MMA BELIEVE IT... SO the QUESTION IS FOR THOSE PPL FROM NEW YORK, FEEL ME? PPL THAT KNOW ABOUT GANGS OVER THERE SO THEY COULD CLEAR THIS UP FOR US... PEACE...

RuthlessCray
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2124
Joined: September 29th, 2003, 6:57 am
What city do you live in now?: IE

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by RuthlessCray » May 11th, 2004, 6:19 pm

rumble2005 wrote:^^^^what a fluke...man ur speaking on the NF and the surenos are alligned together on the east coast and you dont even know where Decoto is and ur by the bay....LOL
whats your problem?? he was asking a question he wasnt saying it was true and he even showed why he asked by posting the site...their u go again not thinking before u post...

SoCalBandit
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 41
Joined: March 12th, 2004, 7:55 pm

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by SoCalBandit » May 11th, 2004, 9:42 pm

GAME wrote:IS THIS TRUE???I WENT TO THIS SITE
http://www.xv3gang.com/newyork_folder/newyork.html
LOL BUT THESE KIDS IS WEARING YELLOW AND stuff...ANY BODY KNOW IF THEY IN ANY OF YALL HOODS OR ANYTHING??I LIVE UPTOWN SO IS RARE TO SEE ANY MEXICANS OUT HERE
Those fools could be Puerto Ricans. They dress like blacks, just like Puerto Ricans do.

MMRbkaRudog
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 3543
Joined: April 4th, 2004, 6:07 pm
Country: United States
If in the United States: California
What city do you live in now?: SJ
Location: WWW

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by MMRbkaRudog » May 12th, 2004, 11:29 am

La gran Raza or La Raza(I think that's the real name)are the one's that might be hooked up with NF. La gran familia are the one's that might be hooked up with la eMe. Don't believe their list of sets either, that site has thing's all twisted up.

ben1986
Newbie
Newbie
Posts: 11
Joined: January 13th, 2005, 11:36 pm

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by ben1986 » January 14th, 2005, 12:12 am

WITH ONE PUNCH TO THE CHEST BY A CAT WHO'S 6'5 270, THEY GOING DOWNNNNNNNNNNNNNNNN. KIDS LOOK LIKE THEY NEED TO EAT A BIT MORE.

User avatar
B.M.W-Soldier
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 45
Joined: November 30th, 2004, 11:17 pm

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by B.M.W-Soldier » January 14th, 2005, 8:18 am

I think they got 18 st out here in brooklyn in sunset-park not sure if they real but when I played in tournaments out there I would see 18st tags on buildings and shit plus sunset is a really big hispanic neighborhood mostly mexicans to

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by Q » January 14th, 2005, 12:26 pm

B.M.W-Soldier wrote:I think they got 18 st out here in brooklyn in sunset-park not sure if they real but when I played in tournaments out there I would see 18st tags on buildings and shit plus sunset is a really big hispanic neighborhood mostly mexicans to


yea dey in sunset park in bk

se11
Heavy Weight
Heavy Weight
Posts: 2247
Joined: October 12th, 2004, 9:48 pm
Location: NYC

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by se11 » January 15th, 2005, 12:26 am

latley i've been seein 18th street tags, 18, xv3, 666, around ridgewood/brooklyn. i've seen it in a couple of schools too.

User avatar
#1LocCstu
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 317
Joined: October 22nd, 2004, 2:42 pm
Location: Crip4real not 4 sho hoe

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by #1LocCstu » January 21st, 2005, 12:56 pm

GAME wrote:
MEXICAN_RAZA_PRIDE831 wrote:YUP, I HEARD THAT 18 ST AND OTHER SURENO GANGS IN NEW YORK ARE ALLIGNED WITH... the NUESTRA FAMILIA???!!! I SAW THIS ON A WEB SITE. I'LL POST IT UP LATER ON BUT UNTIL THEN CAN ANY1 FROM NY OR THAT HAS BEEN THERE FILL ME IN ON THIS?
I DONT KNOW ABOUT NO NUESTRA FAMILIA...IVE HEARD OF FAMILIA BUT THATS A PR GANG OUT HERE
FAMILIA AINT NOBODY KINGs BEEN STOMPED ON THEM DUDEs
BLOODS STOMPED ON KINGS
CRIP STOMPING ON SLOCz AND STILL STOMPIN

gent11236
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 88
Joined: August 10th, 2004, 7:32 pm
Location: Brooklyn, New york
Contact:

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by gent11236 » January 21st, 2005, 10:12 pm

What blood sets is in the stuy?

User avatar
#1LocCstu
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 317
Joined: October 22nd, 2004, 2:42 pm
Location: Crip4real not 4 sho hoe

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by #1LocCstu » January 23rd, 2005, 1:53 pm

RuthlessBone wrote:LOL yeah i seen that before on that site...those guys dont look like nothing like Eighteen streeters in LA.
ARE THEY SURPOSE 2 THEY IS EASTCOAST ESAZ WHY SHOULD THEY LOoC LIKE THE WEST SO YALL CAN SAY THEY COPIED YALL SHIT

User avatar
#1LocCstu
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 317
Joined: October 22nd, 2004, 2:42 pm
Location: Crip4real not 4 sho hoe

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by #1LocCstu » January 23rd, 2005, 1:55 pm

gent11236 wrote:What blood sets is in the stuy?
stuy 9trey from Classon all the way back 2 howard ave

User avatar
#1LocCstu
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 317
Joined: October 22nd, 2004, 2:42 pm
Location: Crip4real not 4 sho hoe

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by #1LocCstu » January 23rd, 2005, 2:03 pm

MEXICAN_RAZA_PRIDE831 wrote:HOMIE, NOW THAT I KNOW, DECOTO IS ON the EAST BAY, IN the 510, RIGHT? I LIVE IN WHAT U CALL the SOUTH BAY OR CENTRAL COAST, SO WHAT U TALKIN ABOUT? I KNOW IT HAS SOME FAME because IT'S the HOME OF SPEEDY LOC, A NORTENO RAPPER WHO DIED OF SOME SICKNESS. THEY EVEN GOT A WEBSITE FOR HIM, http://WWW.SPEEDYLOC.COM. THING IS IT AIN'T BIG ENOUGH OF A TOWN THAT I CAN TELL U WHERE IT'S AT. ANYWAYZ, I AIN'T SAYIN NF AND SURENOS ARE ALLIGNED IN the EAST COAST, I AIN'T SAYIN I'MMA BELIEVE IT... SO the QUESTION IS FOR THOSE PPL FROM NEW YORK, FEEL ME? PPL THAT KNOW ABOUT GANGS OVER THERE SO THEY COULD CLEAR THIS UP FOR US... PEACE...
i kno wut MS13 are but
its this esaz gang out here called 14 18 and 17 they all wear red who the fucC is they they said they wanna linC with slob if possible and 13 surpose 2 linC with Crip FS or some shit like that they surpose 2 hate MS13 any people in bLu wuts that about?

User avatar
kg_loco1
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 884
Joined: March 28th, 2004, 3:45 pm
Location: South-Side Of New RoC^, NY
Contact:

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by kg_loco1 » January 23rd, 2005, 5:36 pm

there are hella 13s in the west end of New ROC we were cool juss off the faCt every body was roccin blu but evetully niccaz start beefin.......now its kinda shakey niccaz was beefin hard earlier this year shit is off ryte now there a few sets out hea like LR, western loCs, ms 13 all under the 13 we were Cool with all dem except for ms

Baby-Girl16
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 119
Joined: January 22nd, 2005, 1:24 pm
Location: From Los Angeles
Contact:

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by Baby-Girl16 » January 23rd, 2005, 5:38 pm

yeah

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by Q » January 24th, 2005, 1:47 pm

#1LocCstu wrote:
RuthlessBone wrote:LOL yeah i seen that before on that site...those guys dont look like nothing like Eighteen streeters in LA.
ARE THEY SURPOSE 2 THEY IS EASTCOAST ESAZ WHY SHOULD THEY LOoC LIKE THE WEST SO YALL CAN SAY THEY COPIED YALL SHIT

good point

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Re: 18 ST IN NYC

Unread post by Q » January 24th, 2005, 1:47 pm

#1LocCstu wrote:
RuthlessBone wrote:LOL yeah i seen that before on that site...those guys dont look like nothing like Eighteen streeters in LA.
ARE THEY SURPOSE 2 THEY IS EASTCOAST ESAZ WHY SHOULD THEY LOoC LIKE THE WEST SO YALL CAN SAY THEY COPIED YALL SHIT

good point and if dey did look like homies frum cali dey would call them copycats lol.

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by Q » January 24th, 2005, 1:50 pm

theres 18st in woodside queens

BG MLOCO
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1370
Joined: February 15th, 2004, 11:10 pm
What city do you live in now?: crooklyn
Location: ENY BROOKLYN, NEW YORK

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by BG MLOCO » January 25th, 2005, 11:58 am

ENOUUGH with THE ESSES HOW ABOUT LOCS AND B-DOGS, AND WHO OUT HERE THAT LIVES IN BKLYN WHAT LOC SET IS PUTTING IN THE MOST WORK HERE'S MY PIC

1.ETGC( MY SET)
2.823 SGC AND GMC
3. 8TRAY KGC
4. GHOST TOWN
5. G-STONE
6.SOUTH SIDE

B-DOGS
GKB-HATE TO SAY IT BUY THEY YG'S IS DEEP AND WILD
9-TRAY-G-SHINE- MAD DEEP ON RIKERS BUT ONLY ACTIVE WHEN DEEP
BLACK P STONES- MAKING NOISE
RED FAM PIRU- IN THE NARSIE THE MOVING THANGS BUT NOT IN THE EAST.

THESE ARE JUST MY OPINIONS AND IM OUT 3X

User avatar
#1LocCstu
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 317
Joined: October 22nd, 2004, 2:42 pm
Location: Crip4real not 4 sho hoe

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by #1LocCstu » January 25th, 2005, 12:23 pm

BG MLOCO wrote:ENOUUGH with THE ESSES HOW ABOUT LOCS AND B-DOGS, AND WHO OUT HERE THAT LIVES IN BKLYN WHAT LOC SET IS PUTTING IN THE MOST WORK HERE'S MY PIC

1.ETGC( MY SET) why ya set first?
2.823 SGC AND GMC
3. 8TRAY KGC
4. GHOST TOWN THey the only one i C that puts it down
5. G-STONE
6.SOUTH SIDE? 4got about 30z from williamz hMM now thats a prob what about the n-hood 70s u dont kno of them Either loC? come now

B-DOGS GK is G-shine
GKB-HATE TO SAY IT BUY THEY YG'S IS DEEP AND WILD
9-TRAY-G-SHINE- MAD DEEP ON RIKERS BUT ONLY ACTIVE WHEN DEEP
BLACK P STONES- MAKING NOISE-were at
RED FAM PIRU- IN THE NARSIE THE MOVING THANGS BUT NOT IN THE EAST. hahahahaha yeah rite



THESE ARE JUST MY OPINIONS AND IM OUT 3X

87Street
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: October 16th, 2004, 10:08 pm
Location: Brooklyn
Contact:

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by 87Street » January 27th, 2005, 6:25 pm

What happened to Tip Top, the former Crip leader? Is he still in Rikers Island ?

User avatar
BABYBRAZE
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1137
Joined: July 2nd, 2004, 4:51 am
Location: Badlands - TreOne & Lehigh
Contact:

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by BABYBRAZE » January 27th, 2005, 6:28 pm

BG MLOCO wrote: 9-TRAY-G-SHINE- MAD DEEP ON RIKERS BUT ONLY ACTIVE WHEN DEEP
9trey and G*Shine are 2 diff sets

User avatar
dubz
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 25
Joined: August 4th, 2004, 9:59 pm

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by dubz » January 28th, 2005, 8:15 pm

BRAZE do u no why gkb using the name g-shine
and why all those ubn bloods keep changing there name

User avatar
Siwatu
Newbie
Newbie
Posts: 18
Joined: January 27th, 2005, 8:30 pm
Location: Earth
Contact:

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by Siwatu » January 29th, 2005, 10:39 am

all I have to say is
FLATBUSH>>WESTBURY>>A.O.C.!!!!!!!!!

User avatar
Q
Light Heavy Weight
Light Heavy Weight
Posts: 1229
Joined: January 21st, 2004, 10:44 pm

Re: Gangs in New York (Brooklyn) II

Unread post by Q » January 29th, 2005, 11:02 am

Siwatu wrote:all I have to say is
FLATBUSH>>WESTBURY>>A.O.C.!!!!!!!!!

what is this?

Post Reply

Return to “Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.”